satis@ginzatravel.com Tur ve Operasyon :+90 242 814 62 83 Uçak Bileti İletişim :+90 242 814 22 39
Fiyat 90,00 TL

Sabah 08:00 'de buluşma noktalarımızdan yola çıkıyoruz. İlk durağımız ''Saklı'' bir coğrafyada konumlanan Saklı Göl Evleri. Burada  güne güzel başlamamızı sağlayacak ve  kendimizi başka bir dünya da hissettirecek  muhteşem göl manzarası eşliğinde zengin serpme kahvaltımızı alıyoruz. Doğanın ve manzaranın tadını çıkarmanız için serbest zaman ve ardından Torosların sarp yamaçlarında yeşil bir vadiye kurulu Ağlasun’un sadece 7 km kuzeyinde, Antalya’dan 110 km uzaklıkta, denizden 1450-1700 metre yükseklikte kurulmuş muhteşem bir antik şehir olan Sagalassos'a geçiyoruz.  Bölge, bol su kaynakları, çeşit çeşit  meyvesi ve güzel insanlarıyla adeta keşfedilmeyi bekliyor.

Antik çağda Pisidya’nın başkenti olan bu şehrin çoğu yapısı, 1990’da Marc Waelkens başkanlığında başlatılan kazılar da Belçikalı ve Türk arkeologlar tarafından restore edilmiştir. Kazı çalışmaları günümüzde de yaz aylarında devam etmektedir. Çeşmelerinin görkemiyle anılan Sagalassos aynı zamanda dünyanın en yüksek rakımlı, 9000 kişilik tiyatrosu ve kendine has kaya mezarlarıyla bilinir. Kent Meydanı, agoraları,hamamları, kütüphanesi ve diğer yapıları şehre ayrı bir zenginlik katar.

Doğa ve tarihle buluştuğumuz güzel bir gün sonrası Antalya'ya dönüş yolculuğumuza başlıyoruz.

FİYATA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

• MÜZE ÖREN YERİ GİRİŞ ÜCRETİ
  • ÖĞLEN YEMEĞİ
  • TÜM ÖZEL HARCAMALAR

"EVİNİZE EN YAKIN NOKTADAN SİZLERİ ALIYORUZ "