satis@ginzatravel.com Tur ve Operasyon :+90 242 814 62 83 Uçak Bileti İletişim :+90 242 814 22 39
Fiyat 90,00 TL

Sabah 06:30'da Evinize En Yakın Ana Cadde de buluşarak yolculuğumuza başlıyoruz.

Saklı Göl Evlerinde lezzeti damağınız da kalacak ve gözlerinizi manzaraya açacak bir kahvaltı molası veriyoruz.

Enfes kokulu lavanta tarlalarını görmek ve lavantaları toplamak için Fransa’nın Provence bölgesini aratmayan eşsiz güzellikteki Keçiborlu'nun Kuyucak köyüne ulaşıyoruz. Muhteşem manzaraya sahip Lavanta tarlalarında güzel vakit geçirip fotoğraflar çekildikten sonra lavanta bahçelerinde verilecek serbest zamanda bahçedeki lavantalardan topluyoruz. Bahçe gezimizin ardından köy meydanına dönülecek ve burada Lavanta fabrikasında Lavantanın işlenmesi ile ilgili bilgi alacağiz. Daha Sonra Köyde kurulmuş stantlarda Kuyucak köyünde yaşayan kadınların el yapımı ürünlerini ve lavanta ürünleri alışverişi yapabilirsiniz.

Kuyucak Köyünden Çıkarak Burdur'a Hareket Ediyoruz. Güzergah üzeri Mudur Bey Dinlenme Tesislerinde Öğlen Yemeği Molası veriyoruz.

Yemek Sonrası Salda Gölü'ne Hareket

Salda Gölü'nde 2 Saat Serbest Zamanımız da İsteyen Misafirlerimiz fotoğraflar Çekebilir. İsteyenlerde Beyaz kumlar Üzerinde Gölün Soğuk Suyuna Kendilerini atabilir.

Salda Gölünden Hareket Ederek Antalya da Sizleri Aldığımız Noktalara Bırakıyoruz Bir Başka turda Görüşmek Dileğiyle Hoşçakalın..