satis@ginzatravel.com Tur ve Operasyon :+90 242 814 62 83 Uçak Bileti İletişim :+90 242 814 22 39
Fiyat 95.00 TL

Sabah saat  06:00 da Antalya’dan  Manavgat Akseki yolu üzeri Torosların Zirvesinde Çam ağaçları kokusu içinde mola vererek güne kahvaltı ile başlıyoruz.Kahvaltımızın hemen ardında Konya Çumra Çatalhöyük Köyü’ne hareket ediyoruz.Çumra'ya ulaşmamızın ardından ; Kırmızının içinde sarı, sarının içinde kırmızı, pembenin içinde beyaz  lale bahçelerinin içinde bol bol fotoğraf çekip  anılarımıza bir devre ismini veren lale'nin eşsiz güzelliğini ekliyoruz :) Lale Bahçeleri Ziyaretimizin bitiminde Konya Merkeze hareket ediyor ve Konya'ya özgü lezzetleri tadabilmeniz için siz değerli misafirlerimize serbest zaman veriyoruz. Yemeğimizin hemen ardından bizleri hoşgörü ile çağıran,karşılayan ve ağırlayan  Mevlana Müzesi ziyaretimizi yapıyoruz. Burada verdiğimiz serbest zaman sonrası Sille Köyüne gidiyoruz. Sille'ye  gitmek aynı zamanda yaşayan bir tarihin içinde yürümek gibi... Roma, Bizans, Selçuklu ve Osmanlı İmparatorluğu’nun izlerini, hangi dönemde insanların nasıl yaşadığını köyde görmek mümkün. Özünü yitirmemiş  Sille Köyü Gezisini de gerçekleştirerek Antalya'ya dönüyoruz.