• Ginza Travel Türkçe

GALERİ

GÜNÜBİRLİK

11 ARALIK AKŞAM ÇIKIŞLI

• 11.12.2019 gece 23.50 hareket  evinize en yakın ana caddelerde buluşarak Konya’ya hareket ediyoruz.
  • Gezimize  Sille Köyü Tavus Baba Türbesi , Tropikal Kelebekler Vadisi gezilerimizi yaptıktan sonra öğle yemeği molası veriyoruz.
  • Yemek sonrası Selçuklu döneminde sarayın gül bahçesi, günümüzde ise "Gel, Gel, ne olursan ol, gel” sözü ile tüm Dünya'ya nam salmış olan Hz. Mevlana Müzesi ile gezimize dervişane kapısından girerek başlıyoruz.
  • Müzemizin içinde yer alan derviş hücreleri, güney yönünde yer alan matbah ve Hürrem Paşa Türbesi, Üçler Mezarlığı'na açılan Hâmûsân ( Susmuslar ) kapısı, Sinan Pasa, Fatma Hatun ve Hasan Pasa türbeleri yanında semahane ve mescit bölümleri ile Mevlâna ve aile fertlerinin mezarlarının da içerisinde bulunduğu ana bina gezimizi yaparak, avluya Yavuz Sultan Selim'in 1512 yılında yaptırdığı üzeri kapalı şadırvan ile "Seb-i Arûs" havuzu ve avlunun kuzey yönünde yer alan selse bil adı verilen çeşme ile gezimizi tamamlıyoruz.
  • Ardından Koyunoğlu Müzesi geziyoruz. Sonrasında Hz. Mevlana'nın “duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme “ diye seslendiği ve ruhunun aynası olarak adlandırdığı Şems- i Tebrizi Türbesini ziyaret ediyoruz.
  • Gezilerimizin ardından biraz dinlenmek adına Alâeddin Tepesi’nde kısa bir mola veriyoruz. Molamızın ardından Alâeddin Tepesinde bulunan Alâeddin Cami geziyoruz. Ardından Sultan II. İzzeddin Keykavus Devrinde, Emir Celaleddin Karatay tarafından, 649 yılında inşa edilen Karatay Medresesi 1955'den günümüzde Karatay Çini Eserleri Müzesi olarak kullanılmaktadır. Vezir Sahip Ata Fahrettin Ali tarafından, hadis ilmi öğretilmek üzere 663'de yaptırılan İnce Minare Medresesini gezdikten sonra Meram Bağlarına gidiyoruz. Burada akşam yemeği için serbest zaman veriyoruz.
  • Yemek sonrasında sema törenini izlemek üzere hareket ediyoruz.  Sema töreninin ardından Antalya’ya dönüş yolculuğumuza başlıyoruz.

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER

• Öğle yemeği (Etli ekmek -söğüş-ayran - tatlı )
  • Ulaşım
  • Seyahat sigortası
  • Tören bileti

FİYATA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

• Sabah kahvaltısı
  • Akşam yemeği
  • Yemekte alınacak içecekler
  • Extra harcamalar
  • Müze ve ören yeri girişleri

DİĞER TURLAR
120 TL
KARADENİZ TURU
1469 TL
2018 Ginza Travel. Bütün Hakları Saklıdır.